Volt, aki humorral pórbálta megközelíteni a dolgot:

http://apronet.hu/elado_elado_cd_k_a_legnagyobb_slagerekkel__1999_forint_aprohirdetes=9119300

 "Zenei szerkesztőként dolgoztam egy most megszűnő országos kereskedelmi rádiónál. Úgy döntöttem, megválok az összes CD-től, amit a kereskedelmi rádió alakulásától annak megszűnéséig játszottam, s én már eleget hallgattam. Ez összesen 193 dal, a legnagyobb slágerek! Eladom továbbá azt a CD-t is, ami azt a tíz - a mi rádiónkban eddig sohasem játszott - dalt tartalmazza, amivel a következő hét évre bővítettem volna zenei kínálatunk, ha megtarthattuk volna a frekvenciánk."

 

  • Ár: 1.999 Ft
  • Feladó: Rádiós
  • Referencia szám: 9119300
  • Hely: Budapest I. ker. - Várkerület
  • Feladás dátuma: 2009-10-28
  • Lejárat dátuma: 2009-11-05

 

Szerző: SzemlélŐ FőszerkesztŐ  2009.10.28. 19:19 Szólj hozzá!

Címkék: média politika rádió közélet ortt humor danubius sláger pályáztatás

A bejegyzés trackback címe:

https://szemlelo.blog.hu/api/trackback/id/tr371482209

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása